Även de bästa faller ner.

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Zoe Wangson - 10 maj 2011 20:06

Nu bloggar jag inget mer idag, ska sitta framför tv´n och umgås med tjejerna
resten av kvällen tänkte jag..
Tack igen för allt stöd jag har fått av er alla,
Ha en trevlig kväll, puss.
 
 
 
 
Gammal bild
 

Av Zoe Wangson - 10 maj 2011 18:47

Tack alla som har ställt upp och säger vad ni tycker och tänker om

det med erbjudandet om att sjunga på en konsert.

har fått en massa gulliga tips och komentarer. Tack alla,

här kommer alla komentarer;


av ida;

men det är självklart att du ska ta chansen när den finns :)

och det bästa är ju att tänka på att du är helt ensam när du sjunger
då tänker man inte på att det är folk runt omkring.
 
Svar; Tack ida för tipset, behövs verkligen med min
folkrädsla.
Men det är som du säger, får ta changsen nu när den ändå finns!
Tack så jättemycket!
 
-
 
Av Nattis;
Självklart ska du tacka JA!!!! Du är "dum" om du inte gör de... Om du nu säger att de är din dröm med, här är ju en jätte chans!! Lycka Till!!
:)♥ jag tror på dig!! Så kör hårt nu bruden;)
 
Svar; Tack Nattis för ditt stöd. Vill så gärna tacka ja, men det kommer
att komma så sjukt mycket folk och jag är rädd att jag ska göra bort mig,
men man lever bara en gång så jag ska nog allt tacka ja trotts allt !!
Tack.
 
-
 
 
Av Angelica;
Gört! Klart att du ska med vännen . Kör hårt nu, kommer gärna å kollar.
 
Svar; Tack gumman, klart att du ska (: Känns lättare då så jag vet att jag har nån vid min sida där ute nånstans ;)
 
-
 
Av Sabina;
Gör det! jag tror på dig gumman!<3
det gör väll inget om du har folkrädsla?
jag kommer dit och ger dig stöd gumman, du gör detta
och vågar , du är en stark självständig tjej,
du klarar detta!
 
Svar; Snällt av dig gumman som tror på mig och kan komma
och vara där som stöd för mig!
Uppskattar det jättemycket.
Tack för allt stumpan!!
 
 
 
Xoxo
 
 

!

Av Zoe Wangson - 10 maj 2011 18:27

It´s so hard to say goodbye<3


 


xoxo

Av Zoe Wangson - 10 maj 2011 18:03

Fick ett litet "brev" hem idag.

Det är en inbjudan som säger att jag kan få vara med på en Konsert och

uppträda i göteborg den 7/6 lr 8/6...
Vet inte om jag ska tacka ja eller nej ännu.

Känns som en stor grej liksom, det är trotts allt min dröm att få stå och sjunga

inför folk. men aah, vet inte om jag kommer att klara av detta.

Lämna gärna en komentar om vad ni tycker och tror?!

 

xoxo

 

 

Av Zoe Wangson - 10 maj 2011 11:14

  


jenny jag älskar dig mestmestmest!!



En äkta vän som aldrig har släppt taget.

Vi var bästisar från 1:an upp till 5:an, sen flyttade jag och vi

tappade kontakten , men nu har vi funnit varann igen efter 4år.

Och hon är fortfarande den underbara tjejen jag älskade då!



xoxo

Av Zoe Wangson - 10 maj 2011 11:02

okej jag ska förbättra mig med bloggen, alla har sina dagar.. tycker det är väldigt synd om jag lägger ner min blogg eftersom den är mitt "liv". jag måste bara hinna med allt jag måste göra! snart är det sommarlov och då kommer min blogg bli grym!;) veckan innan åker jag iväg till gottland! e inte säker på att jag kommer kunna blogga då men jag är säker på att jag kommer att ta grymt mycket kort och filma så sjukt mycket.  menmen, nu måste jag ta fram mina älskade so böcker och börja plugga. pusseen
 
 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards