Även de bästa faller ner.

Alla inlägg under april 2011

Av Zoe Wangson - 27 april 2011 11:25

har inte bloggat så seriöst längre känns det som.

Hinner inte med bloggen så mycket mer och känner inte att jag får nått ut av det.

Ska inte ta bort bloggen, men kommer nog inte blogga

så mycket mer ialla fall på ett bra tag.


XoxoZoeWangson

Av Zoe Wangson - 27 april 2011 11:21

Ska ut på promenad sen när jag kommer hem ifrån skolan

med underbaraste J.

är sjukt trött hela tiden och känner mig så sjukt stressad.

Känns som att jag ska gå in i väggen snart.

såfort jag sitter still så känns det som att det kokar i magen och

måste bara göra nått som stressar mig mer liksom.

inte lätt å förklara men ..


Underbaraste J mår inte så jättebra, är sjukt orolig för hennes skull.

Alla e på henne på hemmet och m.m

är trött på att alla tjejer ska gå runt och snacka skit och inte ha någon

respekt överhuvudtaget?!



XoxoZoeWangson


 


Måste Ha !! :)


XoxoZoeWangson

Av Zoe Wangson - 22 april 2011 12:47

Är sjukt trött..

Satt uppe till kl 2.00 i natt för philip mådde inte bra

och behövde prata.

Kunde inte somna efter det utan kunde bara sitta å tänka

på allt han berättade.. "/

 

Snart är det kalas som sakt, ska ta massa kort senare då kalaset börjar och så.


XoxoZoeWangson

 

 

 


 

Av Zoe Wangson - 22 april 2011 12:41

Förbereder för kalaset ,
Grattis Philip.

 

 

Mamma fixar tårtan .

 

 

Grymt god Kaka.

    

 

Lite kakor jag kan äta,, "/

 

Min Klänning,

 

 

XoxoZoeWangson.  

Av Zoe Wangson - 21 april 2011 19:57

Har varit ute väldigt mycket idag har jag märkt.

Var först ute med lilla barnet Nellie & lekte i sandlådan.
Så skojjsigt :)

Sen hjälpte jag & morsan mormor så vi gick ner och handlade lite

pizza till henne, Uppskattade hon väldigt mycket !

Ska nog gå ut en kvällspromenad senare med morsan och ta en glass och

gå ner till älven tror jag.

 

Min vaniljparfym är snart slut som jag fick av joel :(

Måste fixa en ny, det värsta är ju att de kostar fläsk.. "/

 

 

XoxoZoeWangson  

Av Zoe Wangson - 21 april 2011 14:21

är äntligen hemma, så sköönt!!

Tog en snabbdusch när jag kom hem för jag har

tagit ut allt från mitt rum helt själv å det var väldigt tufft.
(sängen , byro , dator m.m)

 

Mamma står just nu och lagar helt underbart goa köttbullar,

längtar tills det e klart ;)


Imorn är det kalas för philip, ska bli trevligt, senare på kvällen

drar jag hem till älskling och slaggar där hade jag tänkt...


Ska hjälpa morsan med maten nu,

XoxoZoeWangson


Av Zoe Wangson - 20 april 2011 17:21

Här Kommer Lite Bilder Från Bamboo,  

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

   

 

 

 

 

 

 

xoxoZoeWangson

 

Av Zoe Wangson - 19 april 2011 12:28

Komentar, Tony!


Du är den sötaste som finns
du är den vackraste jag sett
när jag ser på dig,
så faller det en tår
jag saknar dig så
vill ha dig här
bara vi två! <3 Saknar dig gumman (L)


Svar, Zoe!


Tack vännen,

Vet inte riktigt vad jag ska säga.
men jag saknar dig med vännen !! (L)


XoxoZoeWangson

Ovido - Quiz & Flashcards