Även de bästa faller ner.

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Zoe Wangson - 16 maj 2011 11:13

har inte fått så många vettiga frågor så känns väldigt onödigt

att ens ta upp å svara dem här.. "/

men ah, får göra ett nytt försök igen nån annan gång.


Xoxo

Av Zoe Wangson - 16 maj 2011 11:03

Åh, snart är tiden inne då jag ska uppträda i göteborg!

är sjukt nervös men vem är inte det när man ska få

möta sin största räddsla & samt få uppleva sin största dröm?!

Är som sakt lite konstig i halsen men det e väldigt många snälla

folk som har gett mig råd om att jag inte ska sluta sjunga för det även

om det kan låta förjävligt.. utan att jag ska fortsätta för annars kan

jag sabba min röst totalt?!

Men jag ska ge mig in på ett försök och se hur det går (:

När jag kommer hem blir det att öva på "Himlen runt hörnet" med Lisa nilsson.



xoxo


 




Av Zoe Wangson - 16 maj 2011 10:53

Mår inte så jättebra.. Igår kväll efter Bb så började jag nästan tappa rösten,

eller jag lät väldigt hes på nått sätt.

Har haft sjukt svårt och andas, och nu har jag börjat hosta

men har inget att hosta upp liksom å det blir

ännu jobbigare å andas då efter.. "/

Vet inte riktigt vad det kan bero på?


xoxo

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards