Även de bästa faller ner.

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Zoe Wangson - 6 maj 2011 17:04

Hej alla söta!

Hoppar in i duschen nu med älsklingen.

ska dra och köpa pizza på jockes efter och ha myskväll.

Imorrn som ni vet så drar vi till göteborg, och ska gå på bio (:


ha en trevlig kväll gott folk.

xoxo


Tar lite nya bilder ikväll tänkte jag som jag kan ladda upp.

känns lite tråkigt nu när man inte har haft nya bilder på ett tag.. "/

Av Zoe Wangson - 6 maj 2011 11:18

Nu är det äntligen Fredag :)

Åker hem till älsklingen direkt efter skolan, får se vad som händer då.

Hade tänkt att vi skulle gå på bio idag och vara lite i göteborg men vi

tar det imorgon istället bestämde vi.

 

ska dra och äta nu.

Xoxo

 

 

 

Av Zoe Wangson - 6 maj 2011 11:11

5 saker ingen visste om mig, Hm..


* jag gillar varma saker, som bastu, öppen spis, värmekudde och sånt.


* jag vill mer än allt få en ny changs om att få flytta hem igen.


* När jag har mens börjar jag gråta för ALLT!

 

* Jag gillar att läsa om personer som har gjort bort sig.


* Sommaren 2011 ska jag göra bäst !

 

Xoxo

Av Zoe Wangson - 6 maj 2011 10:59

Ska Köpa !


 


bh - h&m - 100kr.
trosor- h&m - 50 kr.


Xoxo

Av Zoe Wangson - 6 maj 2011 10:51

 

 

xoxo

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards