Även de bästa faller ner.

Direktlänk till inlägg 21 maj 2011

Godmorgon!

Av Zoe Wangson - 21 maj 2011 14:26

Idag blir det Bio som gäller,

ska åka till stan också och kolla på sommarKläder tänkte jag (:

har bara en vit klänning och en massa jeans och mysbyxor?

kommer ju döö av att ha på mig dem i denna värme som är !


Usch vad skööönt det var att få sova ut idag också?!

vaknade av att solen sken in i mitt rum, sen kom anna och sa

att jag inte får sova bort hela dagen, fan vad putt jag blev på det.

Men, men.

sen fick jag gå upp kl. 7.00 också för att ta mina p-piller, var sjukt

orolig för att jag inte skulle kunna somna om men det gick bra :)


Ska ut och sätta mig i solen nu tänkte jag,


Xoxo



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zoe Wangson - 25 maj 2011 11:46

Har fixat en ny blogg på Blogg.se Titta in och komentera om vad ni tycker !     Zoeevb.blogg.se   ...

Av Zoe Wangson - 25 maj 2011 11:05


På fredag blir det bio med morsan, vi ska se baksmällan 2 ! (: grymt kul!!   Sen efter eller innan så ska vi pierca oss, morsan ska pierca sig i näsan & jag läppen. får detta som belöning för att jag har slutat röka! får inte röka nu ...

Av Zoe Wangson - 24 maj 2011 14:53

Vaknade kl 09.30 idag? varför blir det alltid så? när man väl får sova ut å har studie dag så vaknar man alltid as tidigt?!   efter frukosten åkte jag, B & T ner till uddevalla för T skulle kolla efter ett par skor som hon aldrig hittar i r...

Av Zoe Wangson - 23 maj 2011 11:04

Åkte till stan igår med E-L & B, hade tänkt kolla på lite sommarkläder som jag inte hann göra tidigare i helgen för de hade stängt då.. "/ Men iaf, E-L hittade en klänning som hon köpte, om jag får säga det själv så var den inte så jättefin, ...

Av Zoe Wangson - 23 maj 2011 10:50


Åker till Gotland om en vecka, shiit! ska bara ha kul där har jag bestämt! Vi ska åka Gokart och spela paintball & m.m. kommer nog för det mesta bada och sola, ska ta med mig min kokosolja hade jag tänkt(: ska åka dit på Torsdag kl 13.00 oc...

Ovido - Quiz & Flashcards