Även de bästa faller ner.

Direktlänk till inlägg 10 maj 2011

Tack !

Av Zoe Wangson - 10 maj 2011 18:47

Tack alla som har ställt upp och säger vad ni tycker och tänker om

det med erbjudandet om att sjunga på en konsert.

har fått en massa gulliga tips och komentarer. Tack alla,

här kommer alla komentarer;


av ida;

men det är självklart att du ska ta chansen när den finns :)

och det bästa är ju att tänka på att du är helt ensam när du sjunger
då tänker man inte på att det är folk runt omkring.
 
Svar; Tack ida för tipset, behövs verkligen med min
folkrädsla.
Men det är som du säger, får ta changsen nu när den ändå finns!
Tack så jättemycket!
 
-
 
Av Nattis;
Självklart ska du tacka JA!!!! Du är "dum" om du inte gör de... Om du nu säger att de är din dröm med, här är ju en jätte chans!! Lycka Till!!
:)♥ jag tror på dig!! Så kör hårt nu bruden;)
 
Svar; Tack Nattis för ditt stöd. Vill så gärna tacka ja, men det kommer
att komma så sjukt mycket folk och jag är rädd att jag ska göra bort mig,
men man lever bara en gång så jag ska nog allt tacka ja trotts allt !!
Tack.
 
-
 
 
Av Angelica;
Gört! Klart att du ska med vännen . Kör hårt nu, kommer gärna å kollar.
 
Svar; Tack gumman, klart att du ska (: Känns lättare då så jag vet att jag har nån vid min sida där ute nånstans ;)
 
-
 
Av Sabina;
Gör det! jag tror på dig gumman!<3
det gör väll inget om du har folkrädsla?
jag kommer dit och ger dig stöd gumman, du gör detta
och vågar , du är en stark självständig tjej,
du klarar detta!
 
Svar; Snällt av dig gumman som tror på mig och kan komma
och vara där som stöd för mig!
Uppskattar det jättemycket.
Tack för allt stumpan!!
 
 
 
Xoxo
 
 
 
 
Ingen bild

mamma

10 maj 2011 21:26

Det fixar du gumman!! <3 Jag kommer och stöttar dig och hejar på dig min duktiga tös!! <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zoe Wangson - 25 maj 2011 11:46

Har fixat en ny blogg på Blogg.se Titta in och komentera om vad ni tycker !     Zoeevb.blogg.se   ...

Av Zoe Wangson - 25 maj 2011 11:05


På fredag blir det bio med morsan, vi ska se baksmällan 2 ! (: grymt kul!!   Sen efter eller innan så ska vi pierca oss, morsan ska pierca sig i näsan & jag läppen. får detta som belöning för att jag har slutat röka! får inte röka nu ...

Av Zoe Wangson - 24 maj 2011 14:53

Vaknade kl 09.30 idag? varför blir det alltid så? när man väl får sova ut å har studie dag så vaknar man alltid as tidigt?!   efter frukosten åkte jag, B & T ner till uddevalla för T skulle kolla efter ett par skor som hon aldrig hittar i r...

Av Zoe Wangson - 23 maj 2011 11:04

Åkte till stan igår med E-L & B, hade tänkt kolla på lite sommarkläder som jag inte hann göra tidigare i helgen för de hade stängt då.. "/ Men iaf, E-L hittade en klänning som hon köpte, om jag får säga det själv så var den inte så jättefin, ...

Av Zoe Wangson - 23 maj 2011 10:50


Åker till Gotland om en vecka, shiit! ska bara ha kul där har jag bestämt! Vi ska åka Gokart och spela paintball & m.m. kommer nog för det mesta bada och sola, ska ta med mig min kokosolja hade jag tänkt(: ska åka dit på Torsdag kl 13.00 oc...

Ovido - Quiz & Flashcards