Även de bästa faller ner.

Alla inlägg den 19 maj 2011

..

Av Zoe Wangson - 19 maj 2011 19:58

hihi
kommer inte på någon rubrik? like always känns det som men aja!

snart blir det nog one tree hill för hela natten!
love it.. 
jag måste städa imon eller något inte

för jag kommer hinna eftersom jag ska iväg imorgon bitti sen så är det en massa annat som ska göras!

älskar sånna helger då man gör en massa, men jag behöver faktiskt sova ut ibland oxå.. "/ så jaah,
när jag inte behöver "sova ut" å inte gör nått den helgen så är det som att vänta in döden liksom,
så svårt att veta å bestämma i förtid.
nu är det bara två vecker kvar tills vi åker till Gottland (:
det är jobbigt att vänta, men kul att se fram imot något(a)

jag har kommit på en grej oxå, kommer typ inte ha någon skola överhuvudtaget framöver,
kommer ha sjukt mycket studiedag? Ex. imon är det studiedag, sen på tisdag är det också studiedag?
åh aah,
gud va skönt men igentligen behöver jag gå i skolan få fixa mitt ig i bilden?! åh..
men det kommer väll någon dag(a) aja detta va ett långt inlägg men behövde skriva av mig lite.
nu ska jag öppna mitt fönster och försöka ta och ringa min underbara J!

Xoxo

 

 

 

Av Zoe Wangson - 19 maj 2011 16:29

har studiedag imorgon,

hade planerat att äntligen sova ut nu när jag väl kan...

men kom på mig själv att jag ska ju till ungdomsmottagningen imorgon "/

ska vara där nere kl 09,00 för att få ett bedövningsplåster och sedan

vänta i en timme och åter igen gå tillbaka för att ta ut min p-stav.

Aja, får ta å försöka sova ut lite på Lördag istället.

På lördag kväll så ska jag och några till dra ner till bion också ;)

Roligt roligt!!


Xoxo



 


Av Zoe Wangson - 19 maj 2011 16:22

En väldigt nära vän är på rymmen just nu och har

fått polisanmälan och lär åka in på låst... "/

Är sjukt orolig för henne/han.

Han/Hon har stängt av sin telefon och när hon/han har på den

så svarar f*n-skapet inte?!

Är sjukt orolig, och förstår inte ens varför människan gjorde det?!

Jag skickade 30sms och bad han/hon svara när jag ringde men

näe.. sen så var det upptaget vid nått tillfälle också så jag visste att hon/han

har på sig telefonen ialla fall.

Han/hon skulle åka ner till stan (göteborg) och vara på ett möte,

men kom aldrig tillbaka?

får se senare om hon/han hör av sig senare.. "/


Xoxo


Av Zoe Wangson - 19 maj 2011 16:13

Här kommer lite flumm bilder ifrån Tisdag då jag och underbara J

var ute på stan,

mötte på lite härligt folk & så, en av dem hängde med på

bussresan hem igen ;)

Inte för att han var en av de "härliga" men, haha (:



  


  


  


  


  


 

 

Xoxo

Av Zoe Wangson - 19 maj 2011 16:07

Hej alla ,

idag har jag varit på besök hos läkarn. "/

Skulle kolla upp gluten i samband med min laktosint.

och sen skulle jag kolla upp min astma, blodvärde, pollen och halsprov.

Allt gick jättebra! tyvärr så fick jag reda på att det är pollenallergi jag

har och att var det inget fel med min hals plus att jag fick

en högre dos för min astma. så det var ett lyckat besök.

det med gluten och blodvärdet å hela

faderuttan har jag inte fått svar på än, men det kommer!


Efter besöket hos läkarn så drog jag och S.U ner till Torp och

tog en fika :)

Muums!


Xoxo



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards