Även de bästa faller ner.

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Zoe Wangson - 12 maj 2011 11:51

Hej alla söta !


Drar ner till stan strax med Marco.

ska se om jag kan hitta nått ställe och äta på,

är sjukt hungrig !


xoxo


   

Av Zoe Wangson - 12 maj 2011 11:17

 



många som ville, så vi kör en sån..

fråga vad du vill, tar bort frågor ja inte vill svara på..

AVSLUTAS PÅ SÖNDAG!

 

 

Xoxo

Av Zoe Wangson - 12 maj 2011 11:11

Sitter här i skolan och väntar ..

Ska snart ha Idrott men ska istället gå till Ungdomsmot.

Har haft min P-stav i ett år nu, om inte mer och den har inte fixat 

till sig än?

Har riktiga problem med den, så jag drar dit och hör med dem

om vad de tycker å så... "/


Xoxo


 

 

 



Av Zoe Wangson - 12 maj 2011 11:06

Har äntligen bestämt mig,

jag ska tacka ja till erbjudandet om att få uppträda på en konsert i Göteborg!

Om jag skulle tacka Nej så skulle jag ångra mig Enormt!

Ska sjunga låten, "Himlen runt hörnet - Lisa Nilsson"

Det är vid Allégatan 7/6 & 8/6 men vet inte än vilken dag jag ska

uppträda på (:

Berättar mer när jag har luskat fram lite fakta ;)

 

 

Xoxo

Av Zoe Wangson - 12 maj 2011 10:56

Bad Älsklingen blogga åt mig

för jag hade verkligen inte tid med att sitta framför datorn.
Skulle städa rummet sen så hade en häst trampat på J´s fot

så hon var tvungen å åka till sjukhus å m.m

det var full rulle kan man säga.

 

xoxo

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards