Även de bästa faller ner.

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Zoe Wangson - 25 maj 2011 11:46

Har fixat en ny blogg på Blogg.se

Titta in och komentera om vad ni tycker !

 

 

Zoeevb.blogg.se


Av Zoe Wangson - 25 maj 2011 11:05

På fredag blir det bio med morsan,

vi ska se baksmällan 2 ! (:

grymt kul!!

 

Sen efter eller innan så ska vi pierca oss,

morsan ska pierca sig i näsan & jag läppen.

får detta som belöning för att jag har slutat röka!

får inte röka nu heller då jag har börjat med ppiller.. "/

men jag har bestämt att vi ska inte gå ut där ifrån förs vi har piercat

oss, verkar som att morsan e lite tveksam om hon kommer

att våga eller inte,

men det ska jag se till :)

mycket lättare å fortare med att göra det i näsan än läppen

har jag hört men!

 

Xoxo

 

 

 

 

Kommer skita ner mig när jag sitter där om det går till

som de visar på bilden?!

har jättestor skräck när det gäller nålar!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards