Även de bästa faller ner.

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Zoe Wangson - 24 maj 2011 14:53

Vaknade kl 09.30 idag?

varför blir det alltid så? när man väl får sova ut å har

studie dag så vaknar man alltid as tidigt?!


efter frukosten åkte jag, B & T ner till uddevalla för

T skulle kolla efter ett par skor som hon aldrig hittar i rätt färg? ;D

Efter det så skulle hon kolla på navelsmycke, åh det finns jättefina smycken

i en sexaffär inne i stan så vi drog dit & jag var fast vid sexsakerna såklart,

kollade efter lite som jag kan köpa till älsklingen,

för vi har varit tillsammans nu i 9månader på lördag så jag tänkte

att jag kunde köpa en liten present till han liksom..

Bara ett litet roligt skämt liksom, inget mer ;)


här kommer bilder på de

 

  Ett litet häfte där det står lite saker man ska göra tillsammans,

  i början så var det hyfsat bra saker men lite längre bak så blev det

 lite väl snusk saker men aah, det är bara en liten kul grej jag köpte det för.

 

 

 

Snoppgodis :D

Undrar verkligen hur han kommer reagera på detta :D

 

Xoxo 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards