Även de bästa faller ner.

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Zoe Wangson - 17 maj 2011 13:27

Förlåt alla söta,,

Ska bli bättre med att ladda upp bilder & så.

Ska som sakt ut med älskade J sen,

ska ta lite kort då tänkte jag som jag ska ladda upp sen :)


xoxo

Av Zoe Wangson - 17 maj 2011 13:21

Har hört att det är stor-rea i nordstan?!

Måste bara åka dig och kolla, behöver verkligen sommarkläder.

åker ju snart till Gottland, om två veckor är det...

kan inte gå i mjukis där direkt?! :D




xoxo  

Av Zoe Wangson - 17 maj 2011 13:00

senare ikväll runt 17.00 tiden så drar jag ut på stan med älskade J.

Hon hade tänkt gå ut med en annan,

men sa nej till människan och tackade ja till mig? (:

så underbar är du J.

Uppskattar allt du gör för mig!!


Xoxo

 

Av Zoe Wangson - 17 maj 2011 12:53

Har precis kommit tillbaka från en väldigt långpromenad,

är helt slut!!

Har sjukt svårt att andas, hostar hela tiden och känner bara hur det

bräns i lungorna.. "/

Som tur är så ska jag gå till läkarn på Torsdag och kolla upp min astma.

det här håller inte längre.

Ska dra ner till stan nu och köpa mig en dricka,

får se om jag köper lite mat också.

är sjukt hungrig nu efter promenaden.

 

Xoxo

Av Zoe Wangson - 17 maj 2011 11:11

Har haft nationella prov i engelskan,

hann bara göra 3 delar av den men.

På det lilla så fick jag MVG + !!! :D

Trodde verkligen inte att det skulle gå så bra,

men nu har jag helt enkelt bevisat det för mig själv att jag kan mer än

vad jag tror.

Och lärarna säger att jag kommer få g, om inte mer i alla ämnen ?! :D

Inte ett enda ig, fast i engelskan så kanske, men jag kämpar på så

får vi se :D<3


Xoxo

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards