Även de bästa faller ner.

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Zoe Wangson - 7 maj 2011 21:15

kom precis hem ifrån bio´n (:

Kollade på Red riding hood, grymt bra film faktiskt !!

älskling och jag drog oss till donken innan vi skulle dra oss hem,

känns som en riktigt lyckad dag. det värsta är att tiden har gått

så äckligt fort...

Åker hem imorn till Hoppet igen, 

önska att jag kunde sova här en natt till men, men ... det är nog bara dumt att önska nått sånt.


ska ta och fixa i ordning mig till kvällen,

ha det så bra alla sötnosar.

tror detta är mitt sista inlägg för idag.


Xoxo.

Av Zoe Wangson - 7 maj 2011 17:25

Åker strax med älsklingen till göteborg,

har tagit lite kort och mer blir det men tyvärr så kom jag på mig

själv om att jag har ju glömt usb-sladden?

Trött jag blir.


Vaknade runt 09.00 tiden imorse å låg och kollade på älskling

när han sov.

sen kände jag hur tråkigt det började bli, det är inte alls som på film

så jag började peta han i näsan för att retas lite ;)


Sen när han väl gick upp runt 11.00 tiden så låg vi och hade det mysigt,

sen gick vi ner och åt frukost och gav oss ut på en promenad.


Men nu så ska vi dra oss. 
ha en trevlig eftermiddag :)


Xoxo 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards