Även de bästa faller ner.

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Zoe Wangson - 2 maj 2011 19:55

Hej alla.

kommer inte skriva så mycket denna vecka

känner jag på mig så jag tänkte att jag kunde skriva ner lite som kommer

hända ialla fall.

 

Måndag; Möte,

Tisdag; Klassresa till göteborg.

Onsdag; Tandläkarn..

Torsdag; Sångp.

Fredag; Åka hem till älsklingen och åka till göteborg

& gå på bio.

Lördag; Vara med älsklingen.

Söndag; Åka tillbaka till Hoppet och ha tröök.

 

Xoxo

Av Zoe Wangson - 2 maj 2011 11:03

Mådde inte alls bra nu imore.

Tänkte att jag skulle stanna hemma ifrån skolan men..

Jag klarar inte av att bara ligga i en säng och tycka synd om mig själv,

så jag gick upp runt 10.00 tiden och åt frukost och bad personalen köra mig.

Missade tre lektioner dock men bättre sent än aldrig ;)

 

När jag kommer hem så måste jag städa mitt rum.

Soc & morsan kommer hem till mig för att ha möte,

men det ser ut som F**n just över allt så att..

 

Sen efter mötet så blir det att hoppa in i bilen igen och dra sig till Trollhättan

och hämta ut mitt id-kort (:


XoxoZoeWangson

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards