Även de bästa faller ner.

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Zoe Wangson - 1 maj 2011 22:00

Ska lägga mig snart...
Är sjukt trött och har fått ta slut på mina sista krafter under dagen.

kl. 12.00 gick jag ner till en affär som heter Rotan och handlade en stor

cider tillsammans med Underbara J .

Vi kom tillbaka kl. 13.30,,

sen har jag åkt till apoteket och gått på lite mer promenader å så .

Gör allt för att slippa ligga i sängen men nu så har jag verkligen ingen ork längre.


XoxoZoeWangon

 

 

 

Av Zoe Wangson - 1 maj 2011 20:03

Hej bloggen,

 

är tillbaka igen.

Kan helt enkelt inte hålla mig borta ifrån bloggen .

jag har fått nått sjukt virus i kroppen eller så är det pollen.
vet inte riktigt.
Min näsa rinner, mina ögon med dock och har världens halsbränna.

Tror inte jag ska gå till skolan imorn,

ska försöka ta det mest lugnt och så får vi se sen .

 

XoxoZoeWangson

 

en bild på mig och älskling för nån vecka sen.

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards