Även de bästa faller ner.

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Zoe Wangson - 1 april 2011 11:13

Kommer ev, att köpa !! (:


Jeans från Cubus 299:-

 

Tröja - Cubus, 199:-
Jeans - Cubus, 299



SkinnJacka - Cubus , 200:-

   



XoxoZoeWangson

Av Zoe Wangson - 1 april 2011 11:03

Fick besök i skolan idag, min socialsek kom på besök

och skulle titta och se hur det går för mig i skolan .

När hon skulle gå så berättade hon hur stolt hon var över mig

om hur bra det går för mig i matten, För hon vet tydligen

också hur svårt det är men ...


Har precis haft Hk,

Sitter & väntar på att jag ska få äta.

är sjukt hungrig faktiskt !!
Hittade förresten inte bilden på Bianca som jag hade

tänkt lägga ut igår?
Konstigt.. Får göra ett försök på morsans dator!!



Har inte så mycket mer att skriva om så jag avslutar här.

XoxoZoeWangson


 

Ovido - Quiz & Flashcards