Även de bästa faller ner.

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Zoe Wangson - 5 april 2011 10:50

Åkte aldrig och shoppade igår?
Vet inte varför hoppet gör så här jämt?

är sjukt trött på detta..

 

Ska ut med älsklingen sen på stan.
Ska bli sjukt kul, vi har inte bestämt nått ännu om vad vi ska

hitta på där borta men, det blir säkert bara att slappa å ta det lugnt.

 

Tänkte att jag skulle passa på att kolla lite i affärer

medans jag ändå är där ute,

Lillebrorsan fyller år nu den 17 april.. Så jag tänkte att jag kunde

se om jag kan hitta nått fint till han (:

han blir 13år, känns helt sjukt. han är fortfarande 8år i mina ögon...

Tiden går äkligt fort !!

 

Ska äta lunch nu, ska försöka ta lite kort sen medans jag ändå är

utanför hoppet tänkte jag (:


XoxoZoeWangson.

Ovido - Quiz & Flashcards