Även de bästa faller ner.

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Zoe Wangson - 13 april 2011 20:09

Hej alla.

 

Detta är Kvällens sista inlägg.

När jag kom hem ifrån skolan, sa personalen att de var tvungna att

kolla igenom mitt rum?
Förstår inte varför, de vet redan att jag inte

har nått att dölja?

Efter det så städade jag lite grann på rummet så jag

hade det gjort innan jag skulle börja med läxorna (;

Sen när jag hade städat klart så viskade en liten fågel i mitt

öra att Oc gick på tv,
Så jag gick ut för att kolla på det

så gjorde jag läxorna där i mellan, på reklampauserna.

 

Missade repisen av BB förut, var tvungen att

fixa lite med tvätten , 

sen var det bara att sätta sig i bilen och åka till torp.


men men, får ta och försöka se det via nätet ist.

Ha en bra Kväll Gott folk.


XoxoZoeWangson


Gjorde denna bild igår,

blev rätt nöjd för att ens hinna göra den på 5min dock.


   

 

Av Zoe Wangson - 13 april 2011 13:05

Ska ha min sista lektion för dagen strax,

När jag kommer hem lär det bli att få sitta med läxor i knä´t.
Kan inte skita i läxorna längre.. "/

 

Ungd. På hoppet ska åka och simma sen , får se om jag hänger på .

men jag tror inte det, Måste dock städa rummet också !

 

Skriver mer sen .

 

XoxoZoeWangson

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards