Även de bästa faller ner.

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Zoe Wangson - 12 april 2011 18:13

säg vad ni vill läsa om så bloggar jag om det!
Känns som att bloggen börjar bli tråkig,

och ointressant så ge mig bara lite tips så
blir det ändringar på det (:

Snälla, att komentera dör man väll inte av?

 

XoxoZoeWangson

 

 

 

 

Av Zoe Wangson - 12 april 2011 10:50

Måste få minst 160 kr i veckan till sista april,

Hoppet har lovat mig att jag kommer få ett fritidskort (busskort)

av dem i så fall gratis ? (:
Den changsen får jag inte sumpa.


Men jag är 99% säker att jag inte kommer klara av

dessa vilkor som de har bestämt.

Men men , Får verkligen försöka anstränga mig.


Har redan sumpat 20kr från 200 i veckopeng för att

jag inte kom ut och åt frukost i tid.
Skulle sitta där ute prick 8.00 men kom ut 8.02,

lite väl överdrivet att ge avdrag för men .

Får försöka ta nya tag imorn och hoppas på det bästa .


XoxoZoeWangson




 

Ovido - Quiz & Flashcards