Även de bästa faller ner.

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Zoe Wangson - 14 april 2011 19:28

Hej alla bloggläsare.


Jag misslyckades totalt med Hamburgarna tyvärr.

Det är nått fel med våran spis och ugn?

Men det som ändå lyckades var väldigt gott (:
Alla var väldigt nöjda med vad de fick så att , så sätt har jag

väll lyckats.


Är sjukt trött på en viss person som alltid ska vara så

sjukt omogen och inte kan inse fakta och se den verkliga verkligheten?

Har bråkat nått så enormt sen kl 14.00 och kl är nu 19.33 "/
Jag orkar verkligen inte å sa det till människan att det

är extremt omoget att bråka om det vi gjorde? Å bad människan lägga ner.

Men näe..


Sen hände det lite saker i skolan som är ett hinder för mig att

ens kunna tänka tanken att gå dit imorrn.
Kommer åka och hämta böcker och jobba här hemma.

Denna dag blev verkligen inte alls som jag hade tänkt mig!!



XoxoZoeWangson



Vill verkligen ha den !!
       

Av Zoe Wangson - 14 april 2011 12:37

Idag så blir det att laga mat och tvätta,

har redan hunnit lägga in 2 Maskiner men kommer

få lägga in mycket mer.

Har aldrig sätt så mycket kläder som jag har innan?

Helt otroligt, ändå använder jag kanske bara 5par av kanske 60 Klädersplagg.

Alla mina kläder ligger i tvätten nu,

har tyvärr slarvat sjukt mycket med tvätten på den sista tiden.

Har inte tvättat på mer än 4 veckor..

 

Idag så kommer jag ev grilla hamburgare och fixa lite potatis till (:

Blir spännande att se hur det kommer att sluta.

Ska försöka ta lite kort där imellan, men kan inte lova nått.

 

XoxoZoeWangson

Ovido - Quiz & Flashcards