Även de bästa faller ner.

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Zoe Wangson - 18 april 2011 11:58

gud så härligt väder det är idag?! det står att det är 15 grader men jag tror
att det är så mycket mer, Solen steker verkligen!
Ska ta och smörja in mig i kokosOlja snart och bara gå ut och sätta mig.
Känns sådär att bara sitta här inne och mögla när man kan vara där ute och
bara njuta?
Ska man ta med sig frukosten ut kanske?

XoxoZoeWangson

Av Zoe Wangson - 18 april 2011 11:50

Fråga, Carolina.

Ska byta namn på bloggen falllll om du vill titta in någon dag!http://www.carolina5a.bloggplatsen.se

www.carolina5a.bloggplatsen.se

 

Svar,
 
Hej Carolina,
Jodå det är klart att jag tittar in!
Men ingen av adresserna funkar,
du får ta och kolla om du har skrivit rätt nästa gång .
 
XoxoZoeWangson
 
 
 
Av Zoe Wangson - 18 april 2011 11:44

Träffade Roger och lillebror igår,

var jättemysigt!

Vi tog en fika vid frölunda torg och sen så gick vi runt och kollade lite,

var sjukt nervös i början men det släppte senare.

Roger är alltså min pappa ifall ni undrar.

 

När jag skulle åka där ifrån stannade jag förbi en jättestor godisaffär,

men när jag går ut & sätter mig i bilen ser jag alex på andra sidan vägen,

bara 5metar lite drygt ifrån mig.

Fick panik och ville bara fly där ifrån.

När jag kom hem så satte jag mig framför tv och hade en liten

myskväll för att inviga påsklovet (:

 

XoxoZoeWangson

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards