Även de bästa faller ner.

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Zoe Wangson - 27 april 2011 11:25

har inte bloggat så seriöst längre känns det som.

Hinner inte med bloggen så mycket mer och känner inte att jag får nått ut av det.

Ska inte ta bort bloggen, men kommer nog inte blogga

så mycket mer ialla fall på ett bra tag.


XoxoZoeWangson

Av Zoe Wangson - 27 april 2011 11:21

Ska ut på promenad sen när jag kommer hem ifrån skolan

med underbaraste J.

är sjukt trött hela tiden och känner mig så sjukt stressad.

Känns som att jag ska gå in i väggen snart.

såfort jag sitter still så känns det som att det kokar i magen och

måste bara göra nått som stressar mig mer liksom.

inte lätt å förklara men ..


Underbaraste J mår inte så jättebra, är sjukt orolig för hennes skull.

Alla e på henne på hemmet och m.m

är trött på att alla tjejer ska gå runt och snacka skit och inte ha någon

respekt överhuvudtaget?!



XoxoZoeWangson


 


Måste Ha !! :)


XoxoZoeWangson

Ovido - Quiz & Flashcards